Opel Insignia OPC
Německá ladičská firma MR Car Design je zpět mezi výkonnými osobními vozy, její Insignia OPC dosahuje výkonu 375 koní.
Z poslední doby si dílo MR Car Designu připomeneme především bizarním laděním dodávky VW Transporter, přičemž loňská stavba Renault Clio RS 200 MR Car Design příliš zájmu nevzbudila. Nyní se ale pánové z MR Car Designu do hry vrací specifickým laděním špičkového modelu Opel Insignia OPC.
Opel Insignia OPC v čerstvém ladění německou firmou MR Car Design
A hned při prvním pohledu na přiložené snímky si kromě specifických dvacetipalcových litých ráfků Oxigin všimneme především enormně nízké světlé výšky. Novinka se však s přehledem vypořádá i s běžnými silničními nerovnostmi, neboť pánové z MR Car Designu na ní aplikovali, podobně jako na již zmíněné dodávce Volkswagen, systém pneumatického pérování s možností regulace světlosti v relativně širokém rozsahu.
Při prvním pohledu na tento stroj vyniknou především nízká světlá výška a výrazné ráfky
Mnoho technických detailů firma MR Car Design ke své Insignii OPC nezveřejnila, snad s výjimkou pohonné jednotky. Standardní zážehový šestiválec Opelu Insignia OPC s objemem 2,8 l nově dosahuje výkonu 375 koní (276 kW) a točivého momentu 495 Nm, což je o 50 koní, resp. 60 Nm více než v sérii.
Srdcem tohoto posílení jsou nový program řídicí jednotky a upravené sání s filtrem K&N.